Projekt układu rolek prowadzących wraz z dokumentacją zabudowy rolek, których przeznaczeniem jest umożliwienie pojazdowi poruszania się po torach kolejowych o rozstawie szyn 1435mm, w którego skład wchodzą:
- zespół rolek prowadzących przednich,
- zespół rolek prowadzących tylnych,
- układ hydrauliczny do podnoszenia i opuszczania zespołów rolek
- prowadzących,
- płyty oporowe zabezpieczające koparkę przed przypadkowym nabiegnięciem na wagon towarowy lub inny pojazd kolejowy wyposażony w zderzaki kolejowe,
- zaczepy holownicze automatyczne (Rockinger),
- sprzęg ratunkowy umożliwiający holowanie koparki przez pojazd wyposażony w typowy hak cięgłowy.
Projekt zabudowy dodatkowych urządzeń kolejowych niezbędnych do poruszania się koparki na torze otwartym, w którego skład wchodzą między innymi:
- reflektory oświetlenia kolejowego,
- radio kolejowe,
- zespół syren kolejowych.
Projekt oraz produkcja systemu sterowania (skrzynia sterująca oraz oprogramowanie) dla dodatkowych urządzeń zabudowywanych na koparce takich jak:
- rolki prowadzące,
- oświetlenie kolejowe,
- syreny kolejowe,
- radio kolejowe,
- hamulec kolejowy (w zakresie komunikacji ze sterownikiem hamulca i wyświetlaniem komunikatów na panelu operatorskim oraz opcjonalnie wyświetlanie wszystkich sygnałów diagnostycznych),
- sterowanie wybranymi obwodami hydrauliki koparki.
Projekt oraz produkcja wiązek kablowych do obsługi urządzeń związanych z modernizacją.
Modernizacji kabiny operatora (do dwuosobowej).
Koła drogowe pojazdu mają stały kontakt z szynami kolejowymi, realizując napęd oraz hamowanie pojazdu. Rolki prowadzące zaprojektowano jako toczne (nieprzenoszące sił związanych z napędem oraz hamowaniem). Zapewniają one pewne oraz stabilne prowadzenie pojazdu po synach kolejowych zarówno podczas samej jazdy jak i podczas wykonywania czynności roboczych. Podczas przejazdu przez rozjazdy, pojazd ma możliwość uniesienia kół drogowych ponad elementy wystające ponad główki szyn.